Καλέστε μας: 211 800 6402

Get a job in SEO

Το Get A Job In SEO (GAJISEO) είναι ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα με θέμα το οποίο απευθύνεται σε ανθρώπους που θέλουν να αποτελέσουν τη νέα γενιά των marketers.

Το SEO είναι η πρακτική της προώθησης ενός website ή e-shop στα πρώτα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης των μηχανών αναζήτησης.

Ως οργανικά αποτελέσματα ορίζονται τα αποτελέσματα εκείνα που εμφανίζει σε μια αναζήτηση η μηχανή αναζήτησης αν εξαιρεθούν οι διαφημίσεις.

Το course επικεντρώνεται στο Google, το οποίο είναι με διαφορά η μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης για websites.

Πιστεύουμε ακράδαντα στην ποιότητα του course, γι αυτό το λόγο επιλέγουμε στελέχη τα οποία θα συμμετάσχουν στο course αυτό ως εξής.

Η ύλη του course έχει παραχθεί από τη Socialab, τα στελέχη της οποίας παρείχανε υπηρεσίες SEO από το 2004 σε ελληνικές και ξένες επιχειρήσεις, ενώ πιο πρόσφατα έχουν υποστηρίζει την ανάδειξη στα αποτελέσματα αναζήτησης για: Olympic Air, Millennium Bank, Holmes Place, Lamda Mercedes, Lanes Health, ξενοδοχειακές μονάδες, sites του εξωτερικού και κλινικές.

Το course έχει ως βασικό κριτήριο την προσληψιμότητα ενός στελέχους στον τομέα του SEO και γι αυτό το λόγο όχι μόνο δε μένει στη θεωρία αλλά έχει ως σκοπό το να κάνει έναν χρήστη που έχει την εμπειρία ενός μέσου χρήστη στο Internet να μπορεί να βρει δουλειά στο χώρο του SEO ή να βάλει σε εφαρμογή δικά του σχέδια στο SEO.

Η διάρκεια του project είναι 18 τρίωρα σεμινάρια (54 ώρες) και διδάσκεται σε 2 μήνες, με μαθήματα τα απογεύματα μεταξύ 18:00 – 21:00.

Τα μαθήματα γίνονται στα ελληνικά, η ορολογία και η γλώσσα στα slides θα είναι κυρίως στα αγγλικά και κάθε συμμετέχων χρειάζεται να έχει laptop στο μάθημα για να συμμετάσχει.

Τα μαθήματα είναι:

Introduction to SEO

  1. Τι είναι;
  2. Γιατί το χρειάζομαι;
  3. Ποιά είναι η ζήτηση για SEO στην αγορά εργασίας;
  4. Μπορώ να κάνω το SEO μόνος μου;

Why SEO?

  1. Ποια είναι η σημασία του SEO
  2. Το μέλλον του SEO
  3. Περιορισμοί
  4. Συνεχής εξέλιξη

How a search engine works

  1. Τι κάνει η μηχανή αναζήτησης;
  2. Πώς βρίσκει και αποθηκεύει δεδομένα
  3. Πώς παρουσιάζει δεδομένα;

Άσκηση: Δημιουργία website

  1. Κοινές πλατφόρμες
  2. Ανάπτυξη website
  3. SEO για το website
  4. Παρακολούθηση
  5. Reporting

Users

  1. Πώς διαδρά το κοινό με μια μηχανή αναζήτησης;
  2. Ποιοί όροι είναι σημαντικοί;
  3. Πώς επηρεάζει το auto-complete

Analysis

  1. Επιλογή keywords
  2. Google Keyword Planner
  3. UX

On-site optimization

  1. Text
  2. Tags
  3. Common Errors

Off-site optimization

  1. Link-building
  2. Social
  3. Others

SEO flavors:

  1. White hat
  2. Grey hat
  3. Black hat

Tools

  1. Search Volume: Google Keyword Planner
  2. Google Webmasters Tool
  3. Ranking & Backlinks: Moz, Ahrefs & Others

Metrics / KPIs

  1. Rankings
  2. Organic Traffic
  3. Leads
  4. Conversions

SEO Specials:

  1. Local / Mobile SEO
  2. Image SEO
  3. Video SEO (on Google)
  4. Video SEO (on YouTube)

Playing defense

  1. Τι είναι οι scrapers
  2. How to disavow links

Case studies:

  1. Interflora
  2. Χρυσός Οδηγός
  3. κ.ά.

Το course περιλαμβάνει πρακτικές ασκήσεις τις οποίες θα ολοκληρώνουν οι εκπαιδευόμενοι σε groups ή ατομικά, αλλά και εργασία για το σπίτι.

H Socialab φροντίζει να παρέχει την τεχνογνωσία και τα case studies για SEO.

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο